| Візитка школи | |
Комсомольська ЗОШ
І - ІІІ ступенів № 6 з художньо-естетичним напрямом роботи сприяє розвитку творчого потенціалу кожної дитини та створює комфортні умови для успішної самореалізації учнів у майбутньому.
Художньо-естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в озброєння школярів естетичними знаннями, виховання художнього смаку, вироблення естетичної активності, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу.
Структурні компоненти художньо-естетичного виховання в школі
1. Базовий освітньо-виховний компонент, що передбачає навчання, виховання й розвиток учнів під час вивчення предметів та курсів освітньої галузі "Мистецтво — Естетична культура" |
| Гурток “Майстер і майстриня”
|
| Курс “Художня культура”
|
| Гурток “Проба пера”
|
2. Позаурочний компонент художньо-естетичного виховання, що передбачає організацію колективних і групових форм діяльності учнів поза межами класу і школи але під керівництвом або за участю вчителів
|
| Драматичний театр “Серпанок”, Переможець міських та обласних конкурсів |
| Хореографічна студія “Імідж”, переможці міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів |
| Вокальна студія “Майстер”переможці міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів |
| Команда КВК “Ретро стиль”, призери міського конкурсу |
3. Позашкільний освітньо-виховний компонент, що охоплює різні типи поза шкільних навчальних закладів усіх форм власності — державних і громадських. |
| Шкільний проект “Наша школа - територія успіху” |
| Шкільна акція милосердя “Діти - дітям” |
| Міський проект “Де народився - там і пригодився” |
4. Компонент художньо-естетичної самоосвіти та самовиховання. |
| Команда ЮІР |
5.Навчальна діяльність — фундамент естетико-виховної системи школи. |
| Міський проект “Глобальне молодіжне партнерство” |
6. Діалогова стратегія педагогічної взаємодії — основа навчально-виховного процесу. |
| Родинний клуб “Затишок” |
| Драматичний театр “Перлина” |
| Ляльковий театр “Барвінок” |
7. Роль соціокультурного середовища. |
| Відвідування учнями школи реабілітаційного центру “Калина” |
| Акції учнівської ради “Ми обираємо здоровий спосіб життя!” |
|