Нещодавно ми перегорнули ще одну сторінку нашого шкільного життя. Відбулась декада педагогічної творчості вчителів російської мови та світової літератури. Учні 5-9 класів мали змогу взяти участь у конкурсі на кращу стінгазету, насолодитись поезією, прослухавши виступи читців на конкурсі «Поезія-це завжди неповторність». Кращими серед учнів 5-х класів були: КосенкоМаксим(5Б), Шварієнко Катерина(5Б), Ващенко Ірина(5А), Шумакова Альбіна(5А).
Особливо запам’ятались відкриті уроки вчителів Кобзар Ю. В.,
Шлик Г.Л., Дроздик Н.Д., тому що саме вони добре знають: «Якщо завтра урок, то творити його треба так, як митець творить вірші чи музику». Приємно було спостерігати вдале поєднання традиційних форм роботи з творчою діяльністю нестандартного спрямування: сенкани, інтерв'ю з письменником та героєм, вернісаж ілюстрацій до твору, вернісаж ідей, інсценування, літературну гру.
Так, на відкритому уроці «Історія однієї казки» в 5Б класі (вчитель Шлик Г.Л.) присутні, з величезним задоволенням, переглянули інсценізацію уривку із казки С. Маршака «Дванадцять місяців» та інтерв'ю з письменником у виконанні двох учнів. У «кошик життєвої мудрості» діти складали найкращі риси характеру героїв, а на паперових стрічках написали
свої новорічні бажання та прикріпили їх до кульок. На уроці панувала тепла, дружня атмосфера, а на прощання Ганна Леонтіївна роздала учням свої новорічні побажання.
Учні 6А класу(вчитель Дроздик Н. Д.) показали глибокі і ґрунтовні знання з російської мови на уроці розвитку мовлення «Правила речового этикета». Школярі були учасниками рольової гри, яка допомогла їм засвоїти новий матеріал та уявити себе в різних життєвих ситуаціях з використанням слів подяки. Такий вид роботи викликав у дітей зацікавленість та хвилю емоцій. Під кінець уроку вони склали на кольорових папірцях власні сенкани зі словом «благодарю», а потім по черзі прикріпили їх на дошці. Це надало можливість учням дізнатися про добрі вчинки кожного, а вчителю-підтримувати зворотній зв’язок з учнями.
На уроці в 6Б класі «Переродження Скруджа за повістю Ч. Діккенса» вчитель почала розмову з того, що кожна людина прагне піймати казкового синього птаха на ймення Щастя. У пошуках щастя учні відчули себе головним суб’єктом навчання, а Юлія Володимирівна фіксувала їхні ускладнення та спонукала школярів замислитися над проблемами людського буття. Завдяки мультимедіа (презентації, добору ілюстрацій,складанню плану-маршруту подорожей Скруджа), урок був цікавим, живим, наочним. На прикладі головного героя учні зрозуміли, що нормальна людина повинна бути здатною на добро, милосердя, співчуття, щедрість, людяність. Це і є запорукою щастя.
Саме таку мету і переслідують наші вчителі, проводячи такі змістовні уроки та цікаві позакласні заходи.
|