з 20 лютого по 02 березня 2012 року відбулася декада педагогічної творчості класних керівників, в ході якої педагоги продемонстрували багатий досвід роботи по формуванню життєвих компетентностей учнів, вміле застосування технологій особистісно зорієнтованого виховання.
Кобзар Ю. В., Бут О. О., Мартиненко В. О., Бондаренко М. О., діючи у співпраці з лікарями-педіатрами, приділили увагу формуванню в учнів санітарно-гігієнічних навичок, які є одними з основних у формуванні цінності здоров’я.
Овечкіна Л. Ю., Овеченко Т. П. провели ґрунтовну підготовчу роботу, в ході якої, співпрацюючи з батьками учнів,підготували фото-презентацію кращого досвіду формування здоров’я у колі родини.
Фокт Я. Ю., Василенко В. І. в ході проведення години спілкування застосували елементи театралізації, сформували позитивний морально-психологічний клімат у колективі, вмотивували учнів на вибір тих занять, які сприяють здоров’ю.
Кушнірова Н. Г. приділила увагу формуванню навичок здорового способу життя на основі народних традицій.
Кулик Н.І. приділила значну увагу формуванню навичок безпечної поведінки у різноманітних сферах життєдіяльності дітей. В ході підготовки до години спілкування виготовила наочність, яка на образному рівні сприяла закріпленню отриманої дітьми інформації.
Пацера К. Д., Ткаченко В. П. використали ігрові методики та технологію КВК, створили позитивний динамічний простір, в якому діти закріплювали навички безпечної та корисної для власного здоров’я поведінки.
Клим’юк Н. В., Астахова З. В. приділили увагу формуванню патріотичних якостей учнів, закріпили знання про права та обов’язки дітей.
Пазиненко С. В., Таригіна Т. О., Пелих Г. О., Родіонова О. І. використали ігрові методики та реалізували здоров’язберігаючі технології на основі козацьких традицій.
Дарнікова А. В. залучила учнів до роботи за тренінговою технологією, здійснювала формування цінності здоров’я та вміння уникнути шкідливих звичок.
Бідна О. Н., Новохатко Н. І. використали відео-матеріали та метод випереджувального навчання для формування навичок здорового способу життя учнів.
Крамаренко В. М. використала дослідницькі та групові методи організації роботи учнів, особливу увагу приділила формуванню навичок безпечної поведінки дітей у транспорті, побуті, громадських місцях. Співпрацюючи з лікарем-травматологом Орловим С. В., медичною сестрою школи Лучковець С. І. організувала проведення практичних занять з надання першої допомоги.
Миколенко В. М., Нетреба С. В. провели традиційне свято для старшокласників «Тримай, юначе, міцно зброю, щоб захищати рідний край!» за участю заступника начальника міського відділу управління МЧС Зеленського О. В. Юнаки 9-11-х класів продемонстрували високий рівень фізичної підготовки, навички надання першої допомоги, згуртованих дій у команді.
Шлик Г. Л., Жалдак Ю. В., Удовиця В. В. виявили високий рівень володіння сучасними технологіями формування духовного здоров’я учнів, змоделювали ситуацію успіху та вмотивували школярів до саморозвитку та самовдосконалення.
Класні керівники шостої школи — найкласніші!
|