Своєрідним творчим звітом учителів початкових класів стала традиційна декада їх педагогічної творчості (5-16 березня 2012 року).
Професійно, оригінально, нестандартно, цікаво проходили як уроки, так і позакласні заходи. Це і уроки читання, де учні знайомилися з творчістю О.С.Пушкіна, опрацьовуючи казку про царя Салтана, виконували творчі завдання, використовуючи велику кількість дидактичних посібників (4-А, Швиданенко Л.А.) опрацьовуючи казку Еліс Маклеррел «Гора,яка полюбила Пташку», учні змогли розкрити таємницю серця – любов котра витісняє всі темні плями у людському серці і отримали дарунок – Янголятко, яке буде читати казки і перетворювати їх у реальність.(4 – В , Федоренко Н.В.)
Це і уроки трудового навчання, де діти знайомилися з історією розвитку української вишивки, училися на зразках учителя ,виробах з її власної колекції, оволодівати різними способами виконання швів:«вперед голку», змійкою (4 – В, Клим’юк Н.В.) Знайомилися з виробами декоративно – ужиткового мистецтва : вишивками, глиняними горщиками , дерев’яним посудом; використовуючи петриківський розпис, виготовляли красиві кухонні дощечки (4 – Г, Бондаренко М.О).
А ще – інтегрований урок із читання і трудового навчання, на якому учні удосконалювали читацькі навички, виготовляли аплікацію (1 – А, Мартиненко В.О).
Уроки математики запросили дітей удосконалити вміння виконувати письмове додавання двоцифрових чисел, розв’язувати складені задачі. (2 – Г,Жукова А.А). А використання комп’ютерних технологій допомогло сформувати практичні вміння і навички самоконтролю, ефективно працювати в парах, в групах та індивідуально. (3 – А, Ткаченко В.П)
Уроки - подорожі за допомогою мультимедійної презентації познайомили учнів із рослинним та тваринним світом далекої Африки, де діти навчились вибирати формат аркуша залежно від форми об’єкта зображення (1 – В, Кобзар Ю.В)
Мандруючи космічним простором, учні закріплювали вміння написання слів і речень з вивченими літерами, удосконалювали каліграфічні навички. (1 – Г,Лобортас С.В)
На уроці розвитку мовлення з теми « Добро твориться просто» діти вчились складати за опорними словами вірші, казки, діалоги, дійшли висновку про перемогу добра над злом (2 – А, Овеченко Т.П.)
А на уроці « Я і Україна»виконували цікаві пізнавальні завдання, засвоювали знання про життя тварин навесні, про користь, яку приносять птахи, з’ясовували правила поведінки в природі (2 – В, Кулик Н.І)
На уроці християнської етики на прикладах із життя наших предків, зокрема Київського князя Володимира Мономаха та його родини, прищеплювалися любов і шана до того, що цінували,любили і поважали попередні покоління, діти навчалися дотримуватися головних християнських заповідей.(4 – Б, Денисенко Н.П.) А у світ музичних термінів, народної пісні мажорними нотками повела Лакиза О.Б. учнів 1 – А класу.
Виявом змістовності, естетики, логіки та розуму учнів початкових класів стали випущені ними стіннівки. А заняття в поетичній студії «Світанок» (Пацера К.Д.), у літературному клубі «Проби пера» (Фокт Я.Ю.), «Вісник» (Дзюба Л.І.),у студії «Майстер і майстриня» (Швиданенко Л.А.) продемонстрували веселий учнівський гумор, високий рівень виконавської майстерності, знання риторики , уміння віршувати , ерудованість, обізнаність у цікавинках шкільного життя дітей.
|